14 Νοεμβρίου 2023

Εξέλιξη του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα: Τάσεις, Ανάγκες και Ευκαιρίες για Επιχειρήσεις.

Το μάρκετινγκ στην Ελλάδα έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Ο λόγος για αυτό είναι πολλαπλός. Καταρχάς, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει ανοίξει νέους δρόμους για τις επιχειρήσεις, επιτρέποντάς τους να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με πιο αποτελεσματικούς τρόπους. Επιπλέον, η οικονομική κρίση που έπληξε την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις …

Εξέλιξη του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα: Τάσεις, Ανάγκες και Ευκαιρίες για Επιχειρήσεις. Διαβάστε Περισσότερα »

Digital Marketing και 20ος αιώνας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια σχετικά νέα μορφή μάρκετινγκ που έχει εξελιχθεί σημαντικά κατά τον 20ο αιώνα. Οι πρώτες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ εμφανίστηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1950 με την ανάπτυξη των πρώτων ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ωστόσο, ήταν μόνο τη δεκαετία του 1990 που το ψηφιακό μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται ευρέως διαδεδομένο με την ανάπτυξη …

Digital Marketing και 20ος αιώνας Διαβάστε Περισσότερα »