
Στην αχανή έκταση του διαδικτύου, ιδίως στο πλαίσιο του ανταγωνιστικού τοπίου, κάθε πτυχή έχει σημασία. Η αποτελεσματική διαχείριση της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης, μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος απαιτεί σχολαστική τοποθέτηση και παρουσίαση. Ένα πειστικό παράδειγμα αυτής της αρχής είναι ο περιορισμός των χορηγούμενων αποτελεσμάτων στη Google. Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης σε μια σελίδα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το SEO και αντιστοιχούν σε μη χορηγούμενους ιστότοπους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις εξασφαλίζουν σταθερά τις κορυφαίες θέσεις, που συνήθως κυμαίνονται από 1 έως 4, με την πραγματική κατάταξη να εξαρτάται από παράγοντες όπως ο χρόνος, οι λέξεις-κλειδιά αναζήτησης και ο εναπομείνας προϋπολογισμός του κάθε διαφημιζόμενου. Κατά συνέπεια, η στρατηγική και καλά μελετημένη προσέγγιση για την επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι επιβεβλημένη.