16 Νοεμβρίου 2023

Κατηγορίες Μάρκετινγκ: Ανάλυση Στόχων, Κοινού-Στόχου, Μέσων και Τεχνικών στο Χώρο του Μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ μπορεί να ταξινομηθεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα με τους στόχους, το κοινό-στόχο, τα μέσα ή τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται. Με βάση τους στόχους, το μάρκετινγκ μπορεί να χωριστεί σε: Μάρκετινγκ γνωστοποίησης: Στόχος του είναι να ενημερώσει το κοινό-στόχο για την ύπαρξη ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Μάρκετινγκ προώθησης πωλήσεων: Στόχος του είναι να ωθήσει τους καταναλωτές …

Κατηγορίες Μάρκετινγκ: Ανάλυση Στόχων, Κοινού-Στόχου, Μέσων και Τεχνικών στο Χώρο του Μάρκετινγκ Διαβάστε Περισσότερα »

Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Η Διαδικασία Προώθησης στον Κόσμο του Διαδικτύου. Τάσεις, Στρατηγικές και Πλεονεκτήματα στον Σύγχρονο Ψηφιακό Χώρο.

Το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, γνωστό και ως ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι η διαδικασία προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικών μέσων, όπως το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα κινητά τηλέφωνα και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει γίνει ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς του μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια. Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως: …

Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Η Διαδικασία Προώθησης στον Κόσμο του Διαδικτύου. Τάσεις, Στρατηγικές και Πλεονεκτήματα στον Σύγχρονο Ψηφιακό Χώρο. Διαβάστε Περισσότερα »