
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μία από τις παλαιότερες αλλά και πιο αποδοτικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ, περιλαμβάνει την αποστολή προσαρμοσμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε συγκεκριμένα κοινά-στόχους ή σε πελάτες που επιστρέφουν. Ωστόσο, το τοπίο έχει εξελιχθεί και η προσαρμογή στο νέο ψηφιακό έδαφος είναι πλέον απαραίτητη. Η υιοθέτηση της κυριαρχίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η εφαρμογή επιμέρους στρατηγικών διαφήμισης, όπως η PPC, το SEO, το μάρκετινγκ βίντεο, τα διαφημιστικά σποτ και οι διαφημίσεις Google Ads, έχει καταστεί επιτακτική ανάγκη. Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον, η λήψη των σωστών αποφάσεων και η λήψη των σωστών μέτρων είναι υψίστης σημασίας. Μην σπαταλάτε τον χρόνο σας, εξερευνήστε τις αμέτρητες ευκαιρίες στο ψηφιακό πεδίο.