
Το ψηφιακό μάρκετινγκ ανοίγει πληθώρα ευκαιριών για τις επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για σύγχρονες οντότητες είτε επιδιώκουν μετασχηματισμό. Το τοπίο της διαφήμισης έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια, με έντονη στροφή προς τα Social Media. Αυτή η αλλαγή παραδείγματος ανοίγει το δρόμο για εξελικτική ανάπτυξη. Η αξιοποίηση αυτών των στρατηγικών μπορεί να αποφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για το τμήμα πωλήσεων όσο και για το συνολικό εμπορικό σήμα κάθε εταιρείας. Κεντρικό ρόλο σε αυτό παίζει η έννοια της προβολής και ο ρόλος των ιστοσελίδων παραπομπής. Οι άνθρωποι, μέσω της διαδικτυακής τους παρουσίας και της συμπεριφοράς περιήγησης, διαμορφώνουν και επηρεάζουν ενεργά την αγορά. Το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδεικνύεται ως στρατηγικό εργαλείο για τη διοχέτευση και την καθοδήγηση της τεράστιας επιρροής του καταναλωτικού κοινού προς τη σωστή κατεύθυνση, κατευθύνοντάς το τελικά προς την επιτυχία.