
Η δημιουργία υπηρεσιών ή προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών προϋποθέτει μια ολοκληρωμένη κατανόηση της συμπεριφοράς των αγοραστών. Αυτή η συμπεριφορά είναι διακριτή μέσω των προηγμένων αλγορίθμων της Google, παρέχοντας στους διαφημιζόμενους ανεκτίμητες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών τους. Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών μπορεί να ποικίλλουν ανάλογα με την αγορά και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, συχνά καθοδηγούμενα από τις επικρατούσες τάσεις. Τι συνεπάγεται αυτό; Παράγοντες όπως οι περίοδοι εκπτώσεων, οι διακοπές και η viral δημοτικότητα συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών κατευθύνουν αμέσως τους καταναλωτές προς την αγορά. Το ταξίδι από χρήστης του διαδικτύου σε επισκέπτη ιστότοπου και τελικά σε πελάτη περιλαμβάνει πολλαπλά στάδια. Η βαθιά κατανόηση της συμπεριφοράς τους είναι ζωτικής σημασίας για να προσφέρουν ακριβώς αυτό που αναζητούν και να εξασφαλίσουν την ικανοποίησή τους.